Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen2023-06-19T13:37:08+00:00

Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen

In onderstaande rubrieken vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze luxe groepsaccomodatie Aan de Hammermolen in Neer, Limburg. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. Wij beantwoorden al uw vragen met plezier!

Reserveren

Kan ik online reserveren?2023-06-09T08:26:26+00:00

U kunt 24 uur per dag een reservering maken via onze website. Ga naar Boeken en klik op de gewenste aankomstdatum. U komt in het reserveringsformulier dat u verder invult.

Kan ik ook telefonisch of per email reserveren?2023-02-10T09:19:53+00:00

Uiteraard kunt u ook per telefoon een reservering maken. Bel gerust! Ons tel.nr. is 0475-430516. Ook via de mail kunt u een reservering aanvragen. Ons mailadres: [email protected].

Kan ik de accommodatie ook vooraf bezichtigen?2023-02-10T09:24:51+00:00

Natuurlijk wilt u graag zien wat u reserveert of waar u terecht komt. Het is fijn als u even een afspraak maakt. We kunnen de accommodatie alleen laten zien wanneer deze niet verhuurd zijn. Gelukkig voor ons is de accommodatie bijna ieder weekend bezet, dus doordeweeks lukt het beter.

Kan ik ook een optie nemen?2023-02-10T09:26:55+00:00

U kunt voor één week een optie nemen op een accommodatie. Neem hiervoor gerust contact met ons op of boek via onze website.

Wat als ik het verblijf in de groepsaccommodatie wil annuleren?2023-02-10T10:31:31+00:00

Het is ontzettend jammer wanneer een verblijf met de hele groep niet door kan gaan. Vaak is een verdrietige gebeurtenis hiervan de oorzaak en dan is het extra vervelend als het ook financieel nog gevolgen heeft. Wij raden u dan ook altijd aan om een groep een groepsannuleringsverzekering af te sluiten. Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden van Groepsaccommodaties Nederland

Aankomst en vertrek

Hoe werkt het uitchecken?2023-02-10T09:45:39+00:00

Op de dag van vertrek kunt u alle appartementen sluiten, de sleutels verzamelen in het sleutel huisje en de sleutel van de groepsruimte inleveren bij kantoor of achterlaten in de brievenbus.

Waar kan ik inchecken?2023-02-10T09:44:18+00:00

Een week voorafgaand aan het verblijf ontvangt u van ons een mail. Hierin vragen we u om een half uur voor aankomst te bellen naar 0475-430516. Hierdoor kunnen we ervoor zorgen dat er een gastdame klaar staat bij aankomst welke u ontvangt.

Kan ik ook eerder aankomen?2023-02-10T09:42:08+00:00

Door de wisseling van groepen moeten de accommodaties worden schoongemaakt op maandagmorgen en vrijdagmiddag. In overleg kunnen we kijken of eerder aankomen mogelijk is.

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?2023-02-10T09:37:56+00:00

De aankomsttijd op maandag en vrijdag is 16.00 uur en de vertrektijd op vrijdag en maandag is 10.00 uur. Op zondag is er geen specifieke vertrektijd.

Verblijf

Kan ik gebruik maken van WIFI?2023-02-10T09:50:07+00:00

U kunt gratis gebruik maken van draadloos internet. Het wifi wachtwoord vind je in de hal.

Mag er gebarbecued worden?2023-02-10T09:48:47+00:00

Er mag bij de accommodatie gebarbecued worden. Bij aankomst staat er een gas barbecue klaar. Indien hier gebruik van wordt gemaakt, verrekenen we het gebruik (€ 30,00) en de schoonmaak (€ 35,00) achteraf met de borg.

Is roken toegestaan?2023-02-10T09:47:35+00:00

De appartementen zijn rookvrij.

Groepsaccommodatie

Is er ook een plattegrond van de accommodatie beschikbaar?2023-04-25T12:30:26+00:00

Hier kunt u de plattegrond van de accommodatie bekijken.

Zijn er leuke activiteiten in de buurt?2023-07-17T12:37:45+00:00

Er zijn ontzettend veel leuke activiteiten in de buurt. Bekijk hier onze activiteiten brochure en bereid je bezoek voor! Ontdek de omgeving en maak een mooie wandeling. De accommodatie ligt aan een prachtig rivierenbedding en bij de Maas.

Mag er ’s avonds muziek geluisterd worden?2023-02-10T10:07:22+00:00

Buiten bij de accommodatie is geen muziek of ander soort lawaai toegestaan, vanaf 22:00 dient het buiten stil te zijn Houd hier asjeblieft rekening mee!

Heeft de tv een HDMI-aansluiting?2023-02-10T10:06:21+00:00

De tv in de eetzaal en zitkamer heeft een HDMI aansluiting.

Zijn er spelletjes aanwezig?2023-02-10T10:05:27+00:00

Op de eerste verdieping in de gangkast liggen een aantal gezelschapsspelletjes.

Waar kan ik de inventarislijst van de accommodatie vinden?2023-02-10T10:04:18+00:00

Hier kunt u de inventarislijst van de accommodatie bekijken.

Zijn de bedden opgemaakt?2023-02-10T10:01:17+00:00

De bedden zijn standaard opgemaakt. Voor bedlinnen en het opmaken betaalt u € 9,95 per persoon. Bedlinnen is verplicht om voor iedereen schone bedden te garanderen.

Moeten we zelf handdoeken meenemen?2023-07-20T12:39:23+00:00

Handdoeken zijn niet aanwezig bij de accommodatie. Uiteraard kunt u een handdoekenpakket wel bijboeken voor € 8,00 per persoon. Dit pakket bestaat uit twee grote handdoeken en één kleine handdoek.

Is er een keukenpakket aanwezig in de accommodatie?2023-02-10T09:59:13+00:00

Een afwasborstel en afwasmiddel is aanwezig. Handdoeken en theedoeken zijn niet standaard aanwezig. Ook een keukendoekenpakket kunt u reserveren € 10,00 per pakket. Dit pakket bestaat uit 10 theedoeken en 4 vaatdoeken.

Zijn vuilniszakken en toiletpapier aanwezig?2023-02-10T09:58:13+00:00

Vuilniszakken en toiletpapier kunt u zelf meebrengen. Natuurlijk zit er voor het eerste gebruik wel al toiletpapier op de rol en een vuilniszak in de emmer. Ter informatie, wij scheiden ons afval (glas en papier).

Is er een friteuse aanwezig?2023-02-10T09:57:03+00:00

Er is een friteuse aanwezig. Als u daar gebruik van wilt maken kunt u 6 liter frituurvet meebrengen naar de locatie. Het frituurvet kunt u achterlaten op locatie. Wij zorgen achteraf voor de verschoning van het frituurvet.

Hoe maak ik de openhaard aan?2023-02-10T09:55:59+00:00

Houd de 2 knopjes op de afstandsbediening tegenlijk in gedurende 1 minuut. Vervolgens kunt u zelf het vuur groter en kleiner maken met de afstandsbediening.

Moeten we hout meebrengen voor de kachel?2023-06-09T10:33:08+00:00

De accommodatie heeft een gashaard. Er is geen houtkachel.

Heeft de accommodatie een oven?2023-02-10T09:54:09+00:00

De bijkeuken beschikt over een grote professionele oven en de hoofdkeuken over een gewone oven.

Is er een vaatwasser in de accommodatie?2023-02-10T09:53:21+00:00

In de bijkeuken vind je een grote, professionele vaatwasser. Hiervoor dient u geen tabletten of afwasmiddel voor mee te brengen. Dit verzorgen wij voor u. In de hoofdkeuken staat een vaatwasser. Vaatwastabletten zijn aanwezig. Voor de eerste afwas zijn er vaatwastabletten aanwezig, meer kunt u zelf mee brengen.

Wat voor soort koffiezetapparaat is er in de accommodatie?2023-07-06T09:21:15+00:00

De accommodatie heeft een snelfilter Bravilor koffiezetapparaat (12 kopjes per kan). Hiervoor kun je snelfiltermaling koffie gebruiken. Wij verzorgen de koffiefilters tijdens uw verblijf, want deze zijn moeilijk verkrijgbaar in de winkel. Daarnaast is er ook een Nespresso apparaat aanwezig.

Parkeren

Is er een laadpaal voor elektrische auto’s op het terrein?2023-02-10T10:13:00+00:00

Er is een laadpaal op het terrein aanwezig. Hiervoor betaalt u € 0,45 per KwH, dit wordt achteraf verrekend met de borg.

Kan de auto bij de accommodatie geparkeerd worden?2023-08-28T07:45:03+00:00

Bij de groepsaccommodatie is parkeerplek voor zes auto’s, direct naast het huis (zie plattegrond in de sleutelkast). De rest van de auto’s dienen op de parkeerplaats van de Lindeboom Bierbrouwerij (op ±150 meter afstand van AandeHammermolen) geparkeerd te worden i.v.m. beperkte parkeerruimte om de accommodatie heen. Dit kan hinder kan veroorzaken voor omwonenden. Laden en lossen van bagage mag wel bij de groepsaccommodatie. Parkeren is gratis.
LET OP: op vrijdagochtend NOOIT parkeren aan de voorzijde van AandeHammermolen (aan de kant van de speeltuin) i.v.m. de containerwagen die erdoor moet rond dit tijdstip.

Kinderen

Is er kindermeubilair aanwezig?2023-02-10T10:15:04+00:00

Er zijn 3 kinderbedjes aanwezig, inclusief matrasje. Beddengoed voor de kinderbedjes dient u zelf meebrengen. Verder zijn er 2 kinderstoelen aanwezig.

Boodschappen

Zijn er cateringmogelijkheden?2023-02-10T10:26:19+00:00

Wij zijn tevens een catering en evenementen bedrijf, Ria Joosten Catering & Evenementen. Het is dus mogelijk catering te bestellen voor uw verblijf, onze cateringbrochure is te downloaden via deze link. Cateringwensen dienen uiterlijk 3 weken voor aankomst te worden doorgegeven!

Kan ik de boodschappen laten bezorgen?2024-04-12T06:37:39+00:00

Het is mogelijk om uw boodschappen te laten bezorgen. Laat de boodschappen leveren op een tijdstip dat u zelf aanwezig bent, na 16:00 uur.
Jumbo in Panningen

Hierbij stuur ik u de instructies om bij Jumbo Panningen een bestelling te plaatsen en te laten bezorgen.

Het adres van Jumbo Panningen is: Kerkstraat 43, 5981 CD Panningen.

Stappen om een bestelling te plaatsten:
1. Plaats een bestelling op naam Joosten Hammermolen
2. Kies voor de optie ‘Ophalen bij Jumbo Panningen’ en kies voor het tijdvak 14:00 – 16:00 uur.
3. Stuur een mail naar [email protected] met het bestelnummer en de datum en het tijdstip dat de bestelling bezorgd moet worden.

U hoeft dus niet zelf de bestelling op te halen bij de Jumbo, maar deze wordt geleverd op het afgesproken tijdstip.

Dit is een speciale afspraak die gemaakt is met de Jumbo Panningen.

Borg

Wanneer krijg ik de borg terug?2023-02-10T10:23:10+00:00

U ontvangt de borg binnen twee weken na uw verblijf van ons retour, mits er geen gebreken worden geconstateerd en de accommodatie veegschoon is opgeleverd.

Betaal ik de borg bij aankomst?2023-02-10T10:22:16+00:00

De borg zit verwerkt in het totaalbedrag en hiermee heeft u de borg bij aankomst al voldaan.

Ga naar de bovenkant